ВІДГУК НА ФІЛЬМ ТА КНИГУ ,,ДО ЗУСТРІЧІ З ТОБОЮ"





Ніжна, красива, та, водночас, сумна історія сильного кохання...Безумовно, зачіпає за душу і викликає море емоцій!

Я читала книгу, на кілька сторінок випереджаючи фільм.Тому, можу поділитись враженнями одночасно про те та інше. Книга, звичайно, стоїть на кілька сходинок вище, ніж фільм. Думаю, що це не дивно та притаманно для більшості книг, які екранізують. Але й саме кіно чудово передало всі емоції та деталі книги, хоч, деякі із них були урізані. Щодо гри акторів, то головна героїня, як намене, грає чудово, але її міміка та брови дещо відволікають, особливо на початку фільму, а іноді навіть дратують.Та потім ситуація покращується і актори гармонійно доповнюють один одного. Історія дуже душевна і достойна уваги. Єдине, що викликає у мене в душі протиріччя та двоякі емоції, це провідна її тема - вибір між життям та смертю.. Я до кінця так і не зрозуміла для себе, чи правильним є вчинок головного героя... Але, насправді, це тільки його вибір...

Джоджо Мойес, звичайно, неперевершений автор! Її книга читалась з такою легкістю та швидксітю, що я вже давно так не зачитувалась. У мене в руках вже інший її твір і я з задоволенням розпочинаю подорож в нову захопливу історію.

ОДНОЗНАЧНО РЕКОМЕНДУЮ!



Комментарии

Популярные сообщения