ПРОЕКТ ,, 12 ДНІВ З ЛАНЬЄР"

Цого місяця я перемогла в класному міжнародному конкурсі від улюбленої ТМ Плацент Формула і отримала чудові подарунки - Лосьон 2-в-1 при помірному випаданні і для росту волосся "Ланьер", шампунь "Ланьер" Травяний коктейль (250мл) та 5 сашетів по 20 мл з іншими варіантами шампунів даної лінії !



Я дуже щаслива, що маю можливість випробувати дану продукцію на собі. Тому я розпочинаю проект ,,12 днів з ,,ЛАНЬЕР" ":

- Один раз на 2-3 дні я буду користуватись 1 ампулою та шампунем даної ТМ і робити фотозвіт До і Після.

- Ми з Вами зможемо порівняти результати користування продукцією від Плацент Формула на початку та в кінці курсу та перевіримо на собі її дію протягом всього курсу. 









ОСЬ ГРАФІК КОРИСТУВАННЯ АМПУЛАМИ:





P.S. Даний матеріал перенесено з мого блогу в мережі ВКонтакті https://vk.com/club27064103. Тепер я буду продовжувати вести даний та інші проекти на платформі Blogger



Комментарии

Популярные сообщения