Формула Сілк



Прийшов час розповісти свої перші враження про додаткові продукти, які я придбала для проекту ,,12 днів з Ланьєр" Плацент Формула та якими вже почала користуватися. 






Я згадувала в попередньому пості про те, що додала до догляду бальзамчик Кокос та замінила шампунь Травяний Коктейль на сашет шампуню ,,Супер Енергія" для ослабленого та тьмяного волосся. Крім цього я використала дві ампули - Сілк та Сейф. 

Хочу спершу відмітити ,,Формулу Сілк", що являє собою рідкий кератин, дія якого направлена на відновлення, живлення сухих, ламких чи пошкоджених кінчиків волосся. Я придбала даний продукт, оскільки хотіла додатково підійти до вирішення такоі проблеми свого волосся. Думаю, що вона знайома більшості жінок та дівчат, особливо тих, що часто роблять зачіски чи застосовують термозавивки. Також, особливістю даного засобу є те, що його ефективно застосовувати під час та після фарбування волосся - для закріплення кольору та створення додаткового захисту від впливу фарби!

Отож, після першої ж ампули було відчутно позитивний ефект - я не побачила жодного посіченого чи розшарованого кінчика, хоча до того, як ви могли спостерігати раніше на моїх загальних фотозвітах, така проблема існувала. Думаю, що коли я пройду свій запланований курс в 6 ампул, результат буде ще кращим. ,,Формулу Сілк" застосовують в середньому 1 ампулу в тиждень, залежно від стану волосся, але я хотіла б користуватись ними частіше - 1 раз на 3 дні, разом з ,,Формулою Фіто" .

Не забувайте, що втирати дану формулу потрібно саме в КІНЧИКИ Вашого волосся!!!

P.S. Чекайте відгуки про решту засобів вже найближчим часом!!

Комментарии

Популярные сообщения