Ви любите аромат кокосу?




Ви любите аромат кокосу? Я насолоджуюсь ним! Недавно вся моя ванна кімната просто купалася в цьому райському запаху! Це все мій бальзамчик ,,Кокосовий" від Плацент Формула ! Райська насолода!)

Взагалі, я велика прихильниця використання кокосового масла чи молочка в косметичних цілях. Не один раз переконувалася на власному досвіді, що це справді дуже ефектвний та унікальний продукт як для волосся, так і для шкіри обличчя та тіла. Завдяки тому, що ,,Кокосовий" створений на його основі, то головна дія бальзаму полягає в тому, що він активно живить та зволожує шкіру голови та волосся, а також відновлює їхню структуру.

Особисто я результат помітила відразу - ще коли тільки змивала його з волосся, то на дотик воно стало дуже приємним і шовковистим, а коли підсушила , гребінець ідеально пройшов по всій довжині і легко розчесав мої коси.

Відкрила для себе і новий шампунь! А саме - Ланьер ,,Супер Енергія " для ослабленого та сухого волося. Він добре очищує волосся, створює хороший об'єм. Має ніжний блакитний відтінок. Одного сашету 20 мл хватає на те, щоб промити двічі таку довжину як у мене. На коротке волосся , думаю, це дещо завелика кількість і його можна розподілити на два використання. Запах дещо не мій...не знаю як його описати..він скоріше нейтральний, а мене більш надихає аромат ,,Травяного коктейлю") Та, це суто моя, субєктивна, думка.

Отож, вкотре, рекомендую продукти даноі ТМ! Особисто для себе недоліків не знайшла!



Комментарии

Популярные сообщения