Сироватка для захисту та блиску волосся ,, Формула Сейф"!


Давайте поговоримо сьогодні про ще один шикарний продукт від Ланьер Плацент Формула , який став моїм фаворитом вже з першого погляду)) - це сироватка для захисту та блиску волосся ,, Формула Сейф"!

Коли я відкрила ампулу і почала наносити її вміст на своє волосся, то так захопилася, що не могла зупинитись)) На дотик сироватка дуже -дуже приємна , (особисто для мене). Складалось враження, що вона ніби почала обволікувати кожну волосину і покривати її невидимою еластичною плівкою.

Мені цей засіб однозначно сподобався! Жаль тільки, що саме його в мене лише 2 ампули)..

Як вказано в інструкції, дану сироватку ефектино застосовувати для захисту від шкідливого впливу навколишнього середовища, морської та хлорованої води, як термозахист та після хімічної завивки.

Скоро літо і, я думаю, що такий захист для волосся усім стане в пригоді!

РЕКОМЕНДУЮ!

😉

Комментарии

Популярные сообщения