8 та 9 днів проекту ,,12 днів з Ланьер"

#новавесна #перевіренонасобі #ПлацентФормула #Ланьер #день8 #день9 

Ось і довгоочікувані результати 8 та 9 днів проекту ,,12 днів з Ланьер" Плацент Формула :

- на першому фото результат 8 дня. В цей день я звернула увагу на те, що навіть на третій день після миття, волосся виглядає свіжим. Раніше воно починало жирніти та втрачати об'єм вже на другу добу

- колір волосся став більш насиченішим

- на 9 день разом з ампулою Фіто, я застосувала також ампулку Сілк на кінчики та ампулку Сейф по всій довжині волосся. Також додала до догляду бальзамчик Кокос і замінила шампунь Травяний Коктейль на сашет Супер енергія для ослабленого та тусклого волосся. Весь цей комплект разом це просто супер-бомба!!! Так часто як в цей день я ще не торкалася до свого волосся)) Я насолоджувалася (і продовжую це робити) ти, яким воно стало шовковим, ніжним і разом з тим пружним та густим! Чесно сказати, я навіть не вірила, що моє , колись тонесеньке та пористе, волосся може бути таким!

- загальні результати позитивні!

Р.S. Хотіла б наголосити на тому, що ампулу Фіто ми втираємо в шкіру голови!...апулу Сілк в кінчики волосся!...ампулу Сейф по всій довжині!

Про Сілк, Сейф , бальзам та новий шампунь буде окремий пост!


Комментарии

Популярные сообщения