ПЛАНУЄМО РІК РАЗОМ


#перевіренонасобі #BRUNNEN

Вже зовсім скоро наступ

ить нова сторінка нашого життя - день, коли ми загадаємо нові бажання, побудуємо грандіозні плани. Новий рік завжди допомагає нам з новою силою та надіями на кращі зміни, дивитись вперед, мотивує до дій, стимулює до змін. Та іноді трапляється так, що всі наші мрії про те, що цей рік буде кращим, ніж попередній, залишаються тільки мріями, далі настають будні, труднощі, і ми бачимо, що не все так, як собі уявляли.



Для того, щоб мої мрії та бажання не залишалися чимось нереальним та недосяжним, я щоразу розпочинаю свій рік з чіткої постановки цілей та планування майбутніх 365 днів свого життя.

Насамперед, я жінка, мама, дружина, блогер, тому в моєму нереально щільному графіку крім основних завдань, необхідно завжди залишати місце для догляду за собою, цікаві заняття тощо. Для того, щоб якнайкраще розподілити свій час, мені необхідний якісний та грамотно сформований щоденник, за допомогою якого можна стати організованою та ефективною особистістю, досягнути більшості поставлених цілей.




Особисто мені найбільш імпонують щоденники німецької марки BRUNNEN, якість та дизайн яких ніколи не залишає байдужим. Ось і цього разу я обрала для себе неперевершеної краси щоденник - ,,Мій ніжний ангел". Він, наче справжній витвір мистецтва, який хочеться тримати в руках щодня. Дизайн від талановитої художиці Гапчинської, думаю, не може залишити байдужою жодну дівчину. Гармонійне поєднання кольорів та зображень надихає мене на нові починання. 



Обкладинка тверда, напівматова, тому на ній не залишаються відбитки пальців, а почистити від забруднень буде досить легко. Німецька якість відчувається в кожній деталі. Всі розділи та сторінки щоденника продумані до дрібниць, чітко та зручно розподілені, немає нічого зайвого. Перша сторінка призначена для розміщення найбільш важливої інформації про Вас, як власника щоденника. Кілька наступних сторінок присвячені корисній інформації, що може Вам пригодитись - телефонними кодами країн світу, телефонами термінового виклику, розмірами одягу, календарями на цей та наступний роки, національними святами і святами різних країн та ін. Без суніву, одним з найвжливіших є розділ планування року, де легко можна розмістити та віднайти найважливіші дати та події року та не забути про них в найважливіший момент.







Основна частина щоденника - це щоденне планування, де день розподілений на години з 7:00 до 22:00. Такий графік, як на мене, чудово підійде як для студентів, офісних працівників, бізнесменів, так і для мами в декретній відпустці. 



Цікавим нюансом є те, що даний щоденник розпочинається з 29 грудня! Особисто мені це дуже до вподоби, адже, я зможу вже тут підвести підсумки нового року та визначити для себе приорітети для наступного.

Візуально кожен день розподілено на дві колонки, одна з яких виділена сірим кольором, що дає можливість легко знайти необхідний телефонний номер, адресу чи особливу позначку. Місяці, дні та числа виділені жирним шрифтом та кольорами, завдяки чому , легко можна знайти необхідну сторінку. Ну, і звичайно, неможливо не відмітити відривіні кутики на кожній сторінці, що робить його використання ще зручнішим. Внизу кожної сторінк, також, виділено місце для підсумків дня.

Кілька листів в кінці щоденника відведено для записів контактних даних або іншої важливої інформації, що повинна бути під рукою. Фрмат щоденника - Стандарт.



,,Мій ніжний ангел" став для мене MUST HAVE цього року!

Отже, вже завтра, я розпочну вести свій щоденник від BRUNNEN та відкрию нову чудову сторінку свго життя. Вірю, що цей Новий рік принесе Вам та мені багато нових вражень, радості, здоров"я, достатку та миру. Не забувайте планувати подій свого життя і хай Господь допоможе Вам в усіх починаннях. Вибирайте для себе лише найкраще! 



Доречі, будь-який щоденник від BRUNNEN може бути чудовою ідеєю для подарунку дорогим серцю людям.

Для тих, хто хотів би дізнатись про весь асортимент даної марки, залишаю посилання

👉https://vk.com/brunnenukraine

Комментарии

Популярные сообщения