ТЕПЕР ВИ ЗМОЖЕТЕ ПРОСТО І БЕЗ ПРОБЛЕМ ВИДАЛИТИ ,,ТВОРЧІ ШЕДЕВРИ"  ВАШОГО МАЛЮКА ІЗ СТІНИ ЧИ УЛЮБЛЕНОЇ КОФТИ


#перевіренонасобі #Centropen

 ✒📚 Раніше, купуючи фломастери, я не замислювалась над їхніми особливостями чи відмінностями. Мені здавалось, що всі вони все одно через невеликий проміжок часу зношуються та опиняються в смітнику.. Тому завжди вибирала перші, які траплялись на вітрині та влаштовували мене ціною. Та після знайомства з ТМ Centropen я кардинально змінила свою думку. Насправді, коли ви обираєте фломастери для себе чи своєї дитини, є кілька найважливіших факторів ,на які потрібно орієнтуватись. Про них я і розповім вам сьогодні!



Коли в домі росте активний і творчий малюк, засобів та ідей для організації його часу багато не буває. Малювання – це дуже цікаве та корисне заняття, яке розвиває увагу, фантазію дитини, допомагає їй пізнавати барви навколишнього світу. Прийшов час познайомити мого синочка з такими чудовими інструментами для цього заняття як фломастери. Розпочали ми з чеського бренду Centropen, який приємно дивує своєю якістю, практичністю та продуманною палітрою відтінків. У наборі COLOUR WORLD, який протестували, представлено 30 фломастерів у прозорій великій зручній упаковці. Отож, розпочнемо! 



Особливо приємним для мене ,як мами, став той факт, що фломастери змиваються! Їхні чорнила створені на водній основі, завдяки чому їх легко можна стерти чи відіпрати з будь-якої поверхні. Вважаю, те, що творчість синочка чи донечки на стіні або шафі можна виправити, не може не тішити. Насправді такий вид фломастерів зустрічаю вперше, тому приємно здивована. 






Фломастери Centropen стійкі до висихання і без ковпачка можуть зберігатися більше місяця. Зовсім недавно синочок закинув один з них без ковпачка за ліжечко, і знайшли ми його лише через кілька днів. В результаті- фломастер досі малює чудово. Вважаю, що з цієї причини вони досить довговічні. Виробник надає 5 років гарантії! 





Дані фломастери мають ергономічну форму з трикутною зоною захоплення, таким чином м'язи пальчиків не втомлюються, що дає можливість дитині насолодитися процесом створення своїх маленьких шедеврів. Стержень середнього розміру, стійкий до натискувань. Фломастери Centropen безпечні для здоров’я, оскільки не містять токсичних речовин та пройшли всі гігієнічні випробування. Це можна вважати ще одним позитивним фактором, який я , як мама, зауважила для себе. 



Безперечно, вражає кількість, насиченість та яскравість кольорів. Це просто океан відтінків, завдяки яким дитина може легко поринути у безмежний світ своєї фантазії. Можна створювати унікальні і неповторні, насичені малюнки. Цей факт чудово підкреслює і гармонійна назва даних фломастерів – COLOUR WORLD.

Із задоволенням рекомендую!

Для тих, хто хотів би дізнатись про весь асортимент даної марки, залишаю посилання



👉 http://www.centropen.cz/#!/cz (Офіційний сайт)

Комментарии

Популярные сообщения