Must have нового року



#перевіренонасобі #Angel_Professional_Paris 

Протягом останнього місяця для догляду за волоссям я використовувала новий для мене бренд Angel Professional Paris – професійні шампунь та кондиціонер, які стали для мене must have нового року! Із нетерпінням очікувала кожного разу, коли знову зможу насолодитися відчуттями та результатом, очікуваних від даних засобів, оскільки вони настільки ідеально мені підійшли по всіх параметрах, що неможливо приховати своє захоплення! 
Найперше, на що я звернула свою увагу, це теплий надихаючий дизайн, який для мене є досить важливим пунктиком при виборі будь-якої косметики. Коли відкрила упаковку, то була не менш вражена ніжним та витонченим ароматом, який вважаю дуже приємним. 




Моє волосся тонке та ослаблене, тому одними з найголовніших причин вибору продукції Angel Professional Paris є поєднання двох важливих факторів – вона є професійною та повністю органічною. Відсутність сульфатів та парабенів завжди приємний факт для мене, оскільки шкіра моєї голови дуже чутлива. Основою шампуню та кондиціонеру є органічна вода, насичена мінералами та мікроелементами. Натуральний морський колаген, який входить до їхнього складу, живить кожен волосочок, додаючи волоссю об’єму та здорового і доглянутого вигляду. Засоби є досить економічними – для одного миття потрібна зовсім невелика кількість. 


Шампунь Angel Professional Paris для сухого типу волосся білого кольору, має густу консистенцію, добре піниться, але не занадто , що підтверджує його натуральний склад. В даному продукті піноутворювачем служить кокоглюкозид, що являє собою сукупність кокосу та фруктози, які мають лише позитивний вплив на стан волосся. Він чудово очищує шкіру голови від забруднень та додаткових стайлінгових засобів, робить його блискучим та ,,живим”, надає додаткового об’єму. Єдиним недоліком, який я для себе відмітила, є те, що супер-ефект тримається недовго - приблизно добу, тому вважаю, що даний шампунь найбільше підходить тим, хто миє волосся щодня. Моє ж волосся потребує перериву між миттям хоча б на 2 дні. 


Щодо кондиціонеру Angel Professional Paris для сухого типу волосся , то він кремоподібний та набагато густіший , ніж шампунь, тому його вистарчає на довше. Він дуже добре зволожує та насичує моє волосся, робить його слухняним та піддатливим. Зачіска після використання кондиціонеру вкладається легше та тримається довше, ніж після багатьох інших, які я раніше використовувала. 




Отже, особисто я можу поставити бренду Angel Professional тверду п’ятірку і рекомендую його насамперед тим, для кого миття волосся є щоденною процедурою. 





Для тих, хто хотів би дізнатись про весь асортимент даної марки, залишаю посилання:

https://www.facebook.com/AngelProfessional/?fref=ts

http://angelprof.com.ua/

Комментарии

Популярные сообщения